Damsky Investicni Klub

Nová cílová skupina pro banky: ženy - Mediaguru.cz

6.6.2012, Mediaguru.cz   

Cílová skupina žen je stále častější i v oblastech, kde to doposud nebylo tak obvyklé. Na ženy se již nezaměřuje jen kosmetický a módní průmysl, ale více si jich začaly všímat i banky či pojišťovny.

To, že na ženy cílí kosmetické značky, nikoho pravděpodobně nepřekvapí. Kosmetika, móda, prací prostředky a jiné drogistické zboží byly a jsou doménou spíše ženského rázu. Nicméně v poslední době se na ženy cílí i tam, kde to doposud nebylo obvyklé.

Jedním ze segmentů, který se pustil na ryze ženské teritorium, je i finančnictví.

Například na sklonku loňského roku přišla společnost MasterCard ve spolupráci s J&T Bankou se speciální platební kartou pro ženy s názvem Reservé aux femmes, která svým nositelkám přináší mnoho výhod: například cestovní a úrazové pojištění či členství v programu International Airline Passengers Association (IAPA), které nabízí hotelové slevy, slevy v autopůjčovnách, cestovní služby, bezplatné rezervace, zabezpečení zavazadel a klíčů apod.

S podobnou službou ušitou na míru pro ženy přišla letos v dubnu i Komerční banka, která představila svou kreditní kartu Lady karta. Ta kromě stylových slev při nakupování v široké síti partnerských obchodů nabízí i chytré spoření na penzi v Penzijním fondu KB. Vedle toho je však díky ní možné si pojistit mimo jiné i obsah kabelky.

Mezi další banky, cílící specificky na ženy, se řadí GE Money Bank, která v předloňském roce spustila portál Život nápadům, určený pro ženy podnikatelky. Portál funguje jako místo, kde si ženy s podobnou kariérou mohou setkávat, aktivně diskutovat a sdílet své zkušenosti.

Vedle inspirativních příběhů úspěšných žen portál nabízí interaktivní setkání v podobě webinářů či e-learningových programů, a byl dokonce zorganizován i dvoudenní kurz pro 80 účastnic, který vyústil ve 3 nové start-upy.

Projekt Život nápadům si získal 1 000 fanoušků na FB a doposud portál navštívilo více než 50 000 unikátních uživatelů.

Diskusní fórum pro ženy provozuje již několik let rovněž Česká spořitelna, jejíž Dámský investiční klub pravidelně organizuje setkávání zájemkyň o investování. Spolu s tím je již od roku 2008 vydáván časopis klubu s názvem Lady In.

Speciální webové stránky pro ženy spustila nedávno i pojišťovna Allianz. Na webu http://www.pojistkaprozeny.cz se na příkladu pěti modelových příběhů odehrávají různé životní situace, do kterých se ženy mohou dostat bez ohledu na to, kolik jim je právě let, jsou-li vdané, svobodné, rozvedené, nebo zda si právě budují pracovní kariéru či vychovávají děti.

Tímto portálem chce pojišťovna nejen lépe ženy oslovit, ale i připomenout možnost levnějšího životního pojištění do konce roku.

http://www.mediaguru.cz/2012/06/nova-cilova-skupina-pro-banky-zeny/

Pro členky klubu